A telefonos jóslás szolgáltatás általános szerződési feltételei:
1. Telefonos jövendőmondási szolgáltatást (továbbiakban: Szolgáltatás) az Origo Média és munkavállalói nyújtanak (továbbiakban: Szolgáltató).
A szolgáltatás kizárólag a emeltdíjas telefonszám felhívásával használható.
A Szolgáltató címe: Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (képviselője: Vaszily Miklós vezérigazgató) 1117 Budapest, Gábor Dénes u. 2. D épület. Telefon: 371-3500
Panaszokat és hozzászólásokat az origo@origo.hu címre küldhetik.
2. A Szolgáltatást csak a 18 évet betöltött személyek vehetik igénybe. Ugyanaz a személy többször is használhatja a Szolgáltatást. A telefonszámok felhívásával vállalja a felhasználási feltételek rendelkezéseit, és szerződést köt a Szolgáltatóval.
3. A Szolgáltatás felhasználás módja és ára:
A Szolgáltatást vezetékes vagy mobil telefonról történő emeltdíjas telefonhívással érheti el
Telefonszám: 0690 633 499
Hívás költsége:
• vezetékes telefonról 381 HUF/percenként (ÁFA-val)
• mobil telefonról 381 HUF/percenként (ÁFA-val)
A Szolgáltatás ára az aktuális havi telefonszámláján kerül kimutatásra és megfizetésre. Abban az eseteben, ha a a Szolgáltatást igénybe vevő hívó fél nem fizeti ki, vagy késéssel fizeti a telefonszámlát, a Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás nyújtását.
4. A Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal a Tanácsadók által a Fogyasztókkal közölt jövőre vonatkozó kijelentések tartalmáért. A kapott információkat a saját felelőségére használják. A Tanácsadók kizárólag általános jellegú tanácsokat adnak, amelyek iránymutatásként szolgálnak a Fogyasztó által feltett kérdésben, és ezzel segítik a Fogyasztókat, hogy jobban megértsék saját helyzetüket, állapotukat.
5. A Szolgáltatónak bármikor, indoklás nélkül joga van a Szolgáltatás felfüggesztésére vagy beszüntetésére.
6. A Szolgáltató nem vonható felelősségre olyan felmerülő problémák miatt, amely a telefonhálózat meghibásodásából, kommunikációs zavarokból fakad.
7. Személyes adatai az alkalmazandó jogszabályok szerint kerülnek tárolásra és felhasznásra. Abban az esetben, amennyiben jogilag megalapozott, vagy amennyiben a telefonszámla meg nem fizetése miatt szükségszerű, úgy a Szolgáltatató megkeresésre harmadik fél számára adatot szolgáltathat.